Informujemy, że 24 grudnia 2019r. petenci Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie ze wszelkimi sprawami urzędowymi będą obsługiwani przez pracowników w godzinach 7:30 – 13:30. Natomiast z uwagi na zewnętrzne procedury bankowe i informatyczne dn. 31 grudnia wspomniana obsługa będzie możliwa w godzinach 7:30 – 12:00, a obsługa kasowa w godzinach 7:30 – 10:00.
W związku z zapewnieniem w dni robocze w okresie świąteczno – noworocznym prawidłowego funkcjonowania pracy urzędu we wszystkich wydziałach naszej jednostki oraz w celu zapewnienia sprawnego wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników i obsługi mieszkańców informujemy, że dokonana zostanie zamiana pracy godzin wtorkowych na piątkowe i odwrotnie - zgodnie z poniższym zestawieniem:
- 24.12.2019r. (wtorek) praca od godz. 7:30 do godz. 13:30
- 27.12.2019r. (piątek) praca od godz. 7:30 do godz. 16:00
- 03.01.2020r. (piątek) praca od godz. 7:30 do godz. 16:00
Ponadto wyznaczeni pracownicy będą pełnić dyżury we wskazane piątki (zamiast zwyczajowych wtorków) zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez kierowników wydziałów MZDiT w dniach: 27.12.2019r. i 3.01.2020r. do godz. 17.